четвртак, 5. мај 2011.

ZASTO MI ZIVOT SUDI

Kakve li sam srece ja
I moja tuzno uplakana oka dva,
Zar srece za mene nikada nema,
O zar ce u buducnosti biti
Takva sudbina moja.
Ja imam samo
Jednu,jedinu zelju,
A,to je da sam zdrava i prava.
I ja volim zivot ko drugi ljudi,
O,Boze,a ko li meni
Ovakav zivot sudi.
Zar ja nemam prava
Da setam parkovima,
Trcim ulicama,
Kao i svi drugi ljudi,
Opet kazem zasto,
Zasto da se meni tako sudi.
Volim i ja more i planine,
Ali pitam se samo
Kako do njih stici.
Kako da dodjem
Do zdravlja ja,
O,Boze,ima li leka za mene
Na ovome svetu,
Zasto otezano hodam ja,
Zasto nisam cvet lepote ja,
Koji svezinu pruza svuda,
Vec onaj uveli
Koji nema lista,ni cveta,
Bez fotosinteze,
Zasto nisam
Rumena jabuka ja
Vec ona nikakva.
Nisam vise dete srece
Mene ljubav
Na ovom svetu nece.
Molim te Boze
Pomozi jednoj tuznoj zeni
Da u ovoj godini
Pronadje neki delic lepog i srecu
I nesto lepo da prozivi.
I posle svega
Opet se pitam...
Zasto,zasto,zasto...?
Da mi se ovako sudi
Zasto nisam ko ostali
Zdravi ljudi......
ZASTO?

Нема коментара:

Постави коментар