петак, 6. мај 2011.

NECU PLAKATI VISE
Necu plakati vise iako te srce zeliRastali smo se jer su to drugi hteli.Slusala sam prazne price i sad te druga voli,
Mnogo me srce to boli al ja te i dalje volim.
Ne mogu oprostiti to neverstvo tvoje,
iako pati srce moje.
Volim i volecu te dugo iako ti vise nisi moj,
i uvek ce mi biti najlepsi osmeh tvoj.
Ja cu plakati i patiti dugo zbog samo jedne gluposti tvoje,
iako te volim ne mogu oprostiti neverstvo tvoje.
i onda kada me ne budes voleo vise,
nemoj mi to reci…
budi vazan kao prvo vece iako me ne volis vise.
Dok budemo setali kroz tamne i slusali muziku,
ne govori o onome sta ce doci.
Ako ti moje usne budu gorke,
i ruke sto te grle budu cudne,
ne reci nikad da je zadnje vece…
da me zadnji put tvoje usne ljube.
Pusti da budem kao sto sam nekad bila,
zagrli me kao prvo vece
a uz poljubac reci sto tise:
ZNAS MALA NE VOLIM TE VISE!!!

Нема коментара:

Постави коментар