петак, 27. мај 2011.

PREVARA ILI LJUBAV....ILI NESTO SLICNO

Baš sam danas gledala film o nevjeri u kojem cura oprašta decku što ju je prevario. On se izvlaci na trenutak slabosti i onu slavnu Ona mi ništa ne znaci recenicu, a sve je pocelo sa Cekaj da ti objasnim, nije kako se cini. Nije mi jasno jel decki misle da smo mi glupe ili nešto slicno. Kada uhvatiš decka u krevetu u nezgodnoj pozi s nekom ženskom na koji se to drugi nacin uopce može protumaciti? Što se mene tice ja nikada ne bih oprostila prevaru jer mislim da ako neku osobu dovoljno voliš ne može ti se dogoditi ni trenutak slabosti niti alkohol niti bilo koji drugi debilni izgovor. Takoder se držim i teze da ako je jednom prevario svakako ce i drugi put. Mislim da je ljubav nešto što covjeka cini slijepim za sve druge ljude na svijetu osim za osobu koju voli. Ja kad nekog volim, ne pada mi napamet da gledam druge decke. Ne da to ne želim nego jednostavno nemam potrebu. Za mene postoji samo ta voljena osoba, a kad bih ga prevarila odmah bi mi bilo jasno da u pitanju nije ljubav. Kada voliš istinski i svom snagom ne dogadaju se posrtaji jer ti ljbav daje nevjerovatnu snagu i jednostavno ne dopušta propuste. Samo se nadam da cu jednoga dana uz sebe imati osobu koja ce me voljeti onako kako zaslužujem i koja ce od mene biti voljena kako zaslužuje. Ako se pitate koja je pouka ove price to je sigurno ova: Cure, nemojte opraštati prevaru. Nema toga izgovora koji bi bio dostatan vašeg oprosta, a ta ljubav koja postoji izmedu vas i decka koji vas je prevario samo nosi masku ljubavi.

Нема коментара:

Постави коментар